Bunny-birthday


Deze bunny boxcard was leuk om te maken. De mallen voor de boxcard en de bunny vond ik bij ‘The Stamps of Life’. 

In de box mal vind je alles, ook verschillende randjes. Zo kan je gemakkelijk met 1 mal toch verschillende effecten creëren.

De Bunnypudgie vind ik zo schattig! Ik heb deze gestempeld met memento Black. Daarna met de bijhorende mal uitgesneden met mijn ‘Sizzix’ Big shot plus machine. Nadien nog even met de ‘Spectrum noir’ glitterpen erover en mijn konijntje straalt!

Het gras is ook met een mal uitgesneden.

Voor de worteltjes gebruikte ik oranje papier met een treepje groene glitter washitape erop. Even het malletje passen op de juiste plaats. Met de magneetplaat van ‘Sizzix’ is dit heel gemakkelijk gebeurd. De plaat vond ik bij ‘Het Hobbypaviljoentje’ 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Pink happy birthday

Joy

Unicorn magic